Slapparsöndag

Idag mår jag bättre. Behöver inte längre rusa till toan stup i kvarten. Känner mig en gnutta piggare. Har med andra ord inte sovit hela dagen, däremot har jag varit sängliggandes. Har inte riktigt funnit kraften att vara uppe några längre stunder. Imorse kände jag mig helt svimfärdig pga helt tom mage så jag lyckades få i mig en macka o lite nyponsoppa iaf.

Börjar däremot känna mig rastlös och funderar på att försöka städa lite, om det finns ork. Funderar om jag ska gå till jobbet imorgon eller ej. Om jag skulle lyssna på 48 timmarsregeln så skulle jag givetvis inte gå. Har pratat med Lotta idag o hon är inte heller helt ok men ska nog på jobbet imorn ändå. Skulle tippa på att jag med ska det. Egentligen skulle vi nog behöva va hemma båda två. Men det kommer inte på fråga.

Det blir inte roligare söndagsupdate än så här tyvärr. Om helgen hade blivit som planerad hade det blivit betydligt mer roligt på bloggen idag. Roliga bilder från gårdagskvällen med Linda. Men nu blev det inte så, tyvärr..

Delar med mig av den här istället. En gammal bild på lillen. Tycker den är så härlig.



Är han inte söt, så säg? :)

Kommentarer
Postat av: Pia

ja inte är det så kul med kräkrumpa. Din lilla stackare. hoppas du får vara frisk i fortsättningen.



och bilden på boss är jättesöt. minns när den togs :)

2009-01-18 @ 19:35:37
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Elin

Thanks, Mayo :)

Här är allting på topp! Fast lite tråkigt är det att vara hemma i kylan igen :P Hur är allt själv då? Trivs du i storschtaaan?

Haha fan va söt kissemisse :D

2009-01-19 @ 23:17:47
URL: http://elinpett.blogg.se/
Postat av: jessica

hahah vilken fantastisk bild :D han är inte som alla andra katter ;D

2009-01-20 @ 14:46:00
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0