Klirr i kassan!

Jag tror jag är den mest frusna person i världen som jag känner. Jag fryser så kopiöst mycket dygnet runt. Mest om kvällarna i mitt hem. Är så svinigt kallt här och JA jag har elementen på max. Jag brukar sova i mjukisdress, strumpor, filt och täcke på det. Trots det så somnar jag alltid frusen och vaknar heller inte under natten pga att det är för varmt. Det ska inte va så va? Nåt är fel, antigen på mig eller på lägenheten. Men helt ärligt tror jag det är mig det är fel på för jag har frusit väldigt mycket även i andra lägenheter jag bott. Har t o m tagit dit hyresvärden till 2 av lägenheterna för att han skulle få mäta värmen och se om något är fel. I båda fallen har det varit totalt normal värme och inte gjorts något åt. så med andra ord, det är MIG det är fel på. Eller så bor jag kanske helt enkelt i fel land.. ja det är frågan.

Hoppas det är varmare i nästa lägenhet, som jag för övrigt flyttar till om ca 2 veckor. Läääängtar!

Här kommer lite bilder från helgen! Som inte innehöll en endaste lugn stund. Jag som hade planerat att ha världens lugnaste helg med bara mig själv. Få sova ut om dagarna o bara slappa. Så vart det inte. Nej det blev istället JOBB och FEST!



Den här tegelstenen är minsann inte från igår..

Ganska skönt att jobba extra nån helg och få in lite extra cash. Speciellt om det inte är ett alltför tråkigt jobb och att man
har roliga människor att jobba med. :)



På kvällen blev det fest hemma hos Sofie med några av dom som varit med o jobbat + några andra.
Till vänster: Markus, Alex, Daniel, Pernilla och Martin. (hoppas jag minns alla namnen rätt)



Soffan å jag



Mötte upp Gaby och gick på Grodan.

Hade en grymt rolig kväll!
Däremot var det tungt att stiga upp för att jobba dagen efter. Blev inte lika många timmar den dagen iallafall, vilket var skönt.
Efteråt åkte jag ut till Stäket för middag hos moster Anita och Nino. ALLA var där. Min kusin Alexandra med sina barn Noelle, Nicole, Lennon o Daniella. och så min andra kusin Katarina men hon hade lämnat sin son Sebbe hemma. Var sååå kul att träffa alla igen. Så längesen sist. Och lilla Dani hade jag bara träffat en gång tidigare. Nu är hon 2 år och pratade på för fullt. Hur söt som helst. Synd att jag inte hade kameran med mig..

Nu till nåt annat:

Världens bästa mamma fyller år idag!! GRATTIS! Synd att jag inte kunde närvara på födelsedagsmiddagen. Men om precis en vecka kommer hon hit, och då kan jag gratta på riktigt. :D



Hoppas du fick en fin dag kära mammsen! Vi ses snart!

Nu ska den här sömntutan sova. fast jag vet inte om det kommer gå så bra för jag har redan sovit flera timmar idag efter jobbet. Var så slut när jag kom hem så det fanns inget annat alternativ. Men det är klart, efter en helgs jobbande, partande, sen jobb igen på måndagen och dessutom jobb efter jobbet och sen nästan ingen sömn natten till tisdagen och upp och jobba igen. Ja då är det klart kroppen blir trött o slut. Och om jag känner mig själv så kommer jag inte ha några som helst svårigheter att somna en gång till.

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad jobbar du med på helgen?!

2009-01-14 @ 22:34:46
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0