Softardagar

Just nu har jag mest tråkigt om kvällarna för att jag bara ligger under täcket o fryser o inte orkar röra på mig. Kan ju finnas lösningar på det, men jag har faktiskt ingen som helst lust just nu.

Däremot har jag en hel del saker att se fram emot här fram över.

  • Först o främst helgen som bjuder på god mat o lite festligheter med Linda
  • Mamma kommer på besök nästa tisdag och kanske även en gång i början av feb
  • Flytten som sker i slutet av jan
  • Stina o Linda ska bo hos mig några dagar hit o dit i feb
  • Pappa, mamma, Pia kommer mest troligt hit i slutet av feb
  • Ida o Co kommer på besök i början av mars och vi ska se Bounce bl.a
  • Blir möjligtvis en liten tripp norröver nån helg
  • Åka o hälsa på Lina i Uppsala
  • En tripp till Åre med Sofie o Co

Det är viktigt att ha saker att se fram emot! Hoppas ni har det med!



Det är tur att man har en katt som är minst lika lat som jag är... Just nu ligger han på sängen och sussar.

Snart ska jag ta itu med mig själv. Ska bara finna viljan. Snart!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ta itu med dig själv? Vad ska du göra? Klockan är ju mycket... hoppas du menar typ borsta tänderna och sova på riktigt.



Jag ligger och läser min gamla resedagbok från NY och längtar tillbaka!



Hälsa lill-slappisen! :D haha



puss o kram

2009-01-15 @ 23:37:29
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahha vilken softare han är Sune ;) Tentan gick som förväntat, det blir omtenta men den verkade inte supersvår så nästa gång klarar jag den nog. Jag hoppas bara inte den är då vi ska till sthlm för då kan jag inte komma :( Åååh det får inte vara då!!

2009-01-15 @ 23:43:10
Postat av: Maya

Pia, vad jag menade med att ta itu med mig själv är att från och med nästa vecka se till att inte lata mig lika mkt som jag gjort den här veckan. Att återfå kraften att orka göra saker

2009-01-15 @ 23:53:32
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0