Det va den julen...

Tiden går fort. Nu har jag varit hemma 16 dagar. 3 återstår.
Dessa dagar har bestått av allt som hör julen till. Julklappshandel, julbak, uppesittarfest, uppesittarkväll, julmat, julafton, hemvändarkväll, influensa, nyårsafton, vänner, familj, snö, mys och glädjande nyheter.

Det är med blandade känslor jag åker hem nästa tisdag. Känns trist att åka ifrån alla åter igen men samtidigt skönt att komma hem till vardagen igen.

Här kommer lite mer utförligt vad som hänt.



 

2 av dom bästa saker att komma hem till var såklart snön och Simon!



Och Pia!

   

Blev en del fikabesök med vännerna.

Den årliga uppesittarfesten med paketlek o glögg



  



Julbak

  



  

Blev väldans fina pepparkakor. Men nu ligger dom bara i burken och blir aldrig uppätna..



Tomtefar



Tomtemor

Nu har jag faktiskt inte tid att uppdatera mer, så resten kommer sen. Måste ner på stan och sen blir det middag i Båtvik och efter det feeeest!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Kommer att SAKNA dig när du åker tillbaka till Stockholm! Tycker vi har hunnit ses alldeles för lite medans du var här. Först jag sjuk, sen du sjuk... men vi har ju ändå hunnit ses en del. Och så imorgon då! :)



Ps. På bilden på mig är jag klädd som SNÖ! :D

2009-01-05 @ 20:50:46
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0