Ny bloggdesign



Ja som ni ser har min blogg bytt skepnad över natten. Jag var inte ens först att märka det. Kan bero på att någon vart inne på min blogg o ändrat design. Och jag vet vem det är. Schyrre syrrelyrran! :D Nu slipper jag äntligen mitt leopardtema.

Idag har jag tagit årets första dopp. På arbetstid dessutom och det gillas starkt! Vi har varit med kidsen på Södergarn o badat hela dagen nämligen. Och då kan ju inte jag motstå ett dopp. Så nu är det gjort, skönt var det oxå. För nån badkruka det är jag då minsann inte.

I afton har jag varit inne i stan o sagt goodbye till två par skor. Ett par för att dom va trasiga o dom lagar tydligen inte skor på Skopunkten. Och så ett annat par för dom behöver jag faktiskt inte. Fick tillbaka pengarna o tänkte kika efter några andra pjucks. Men nej, inga såna fanns. :-S Måste ha ett par nya sandaler, hur ska det annars gå i sommar?

På fredag får jag semester o det ska bli så jäkla skönt. Då blir det direkt till Skellefteå. Stadsfesten för fulla muggar! Ska bli grymt skoj!

Det var allt för mig idag. Nu ska jag gå o packa o städa. Tjing Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0