Pressartider

Nu är det pressartider mina vänner. Pressa på jobbet, pressa efter jobbet. Detta kan medföra att man bränner sig. Och det har jag nästan gjort nu. Så om vädret fortsätter så här länge till kommer jag sluta som kräfta. Mitt jobb är bland det bästa man kan ha sommartid. All annan tid under året är ju mindre skoj, men sommaren is the shit!

Och nu är det bara 8 dagar till semester. Hoppas på MYCKET sol då för isåfall ska jag bara sola sola sola hela min semester. Ska bli brunare än aldrig förr.


Soldyrkaren


Lillkillen som har det skönt i skuggan

Snart helg ju. Då blir det först lite grillpartaj hemma hos Karin. Och sen på lördag sticker jag till Örebro för att hälsa på Julia. Sol, bad (?) och fest med goda vänner, kan det bli bättre? :D

Och nästa helg åker jag till Skell och då är det festival så ända in i baljan.. Måste bara grubbla på ett sätt att ta mig från flyget. Finns inte många som är villiga att skjutsa kl 9 en fredagkväll då det dessutom är festival. Ida har iofs erbjudit sig, men det kändes ju lite taskigt mot henne att hon ska måsta köra från Byske till flyget, skjutsa mig till stan och sen åka tillbaks till Byske igen.. Hmm knepigt...

Och jo, det va ingen större fara me Simmelimme. Tur det. :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, jag vill också sola! Här är det bara regn, regn, regn hela tiden! :(



Och jag vill också åka till örebro o hälsa på Julia med dig. Ha så kul!



Kramen

2009-06-25 @ 17:36:46
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta flygbussen....

2009-06-25 @ 19:50:09
Postat av: Linn

Nån hade redan kommit med mitt förslag, flygbuss!



Kramis!

2009-06-26 @ 07:35:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0