Veckan som gått

Hade ju sagt att jag skulle lägga upp fler bilden från Linnea o Eriks inflyttningsfest förra lördagen, så då är det väl bäst jag gör det då.



Grundade med lite vin o jordgubbar hemma



Jag och Ronita på väg till festen. Går den lååånga raksträckan från tunnelbanan



Värdparet (som inte är ett par på riktigt)



Vi körde ett litet "förgrundstema" på kameran ett tag. Här är Lina med en vackra blommor som förgrund.



Cammi o jag



Här hälsas och pratas det från höger o vänster och kors o tvärs.



Soldyrkarna Emma o Cam



Befolkat



Redo för utgång

....Men nånstans på väg in till stan tappade vi bort varann. Eller gruppen delade på sig rättare sagt. Och jag snurrade vidare mot Svampen för att möta upp Soffan å Nillis. Gick ut på Cafét men enligt mig var det lite för mycket folk och jag hade sådääär kul.



Sen måste jag ju lägga ut nån bild från då mamma var här. Sjukt trevligt förresten. Och vilken lyx att kunna smyga sig in på hotellet o få bo där gratis en natt. Och ännu bättre, att lyckas smyga sig in till frukosten!



Här är världens bästa mamma!



Nästa kväll möttes vi upp för att käka middag. Supergott o supertrevligt. Nästa helg kommer mamma ner o hälsar på igen. Men då ska hon även bo hos mig nån natt. Vilken tur att hon måste ner till Sthlm o jobba då o då så att vi kan ses. :D



Ikväll har jag bara bara tagit det lugnt o det har varit så skönt.

Imorgon kommer Therese Lilja på besök. En barndomsvän till mig. Eller rättare sagt barndomsbästis. Ja OJ vilka bästisar vi var förut. Hon bor numera i Kalmar o studerar.
Hon dyker upp vid kring 20 tiden imorgon. Då blir det käk och sen kanske nån film eller nåt. Sen på söndag ska vi in till stan o kika lite. Ska hur som helst bli supertrevligt! :)

Känner att det börjar vara dags att gå i säng. Är sååå trött efter denna vecka. Tänkte att jag skulle läsa lite, men lär väl som vanligt somna ifrån boken. På tal om böcker så har jag en bok att hämta ut på posten som mamma skickat mig. :D Och på tal om posten så har jag fått både brev och vykort denna vecka från kära systeryster. Nu väntar jag bara på att pappa ska skicka mig nåt så har jag fått post från hela familjen. Men det lär nog inte hända. Och om det trots allt skulle hända skulle det nog isf vara lite spikar och skruvar som ett tecken på att jag kan fixa saker själv här hemma. :P haha

Godnatt nu alla vänner där ute! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Pia

hej mayo



vilka fina bilder på mamma :)

maten såg god ut, men det så lite lite ut? är det bara en synvilla? Så gott med BEA! mmmm...



och du var så fin på partyt också.



kul att du gillar lite post ;)

jag ska gå o duscha nu. varmt. min kropp håller på att gå sönder så då blir den nog bra om jag får hett vatten på den!

synd att jag inte har nån propp till badkaret... då hade jag kunnat bada.. oh, så skönt!



puss o kram

dags att prata snart!

Pia

2009-06-06 @ 04:23:35
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0