Snailmail

Igår damp det ner ett brev i brevinkastet. Det var från söta underbara mormor. Hon skickade en bild från i somras och ett handskrivet litet brev. Då o då skickar hon mig brev med bilder eller teckningar jag gjort när jag var liten som hon vill att jag ska ha.

Jag tänkte skicka ett brev tillbaka härom veckan och ta med några bilder från hennes 90 års kalas i somras. Men då ville inte min skrivare fungera och det vill den fortfarande inte. Så jag får nog ta o skriva ett brev utan några foton då. :-/

Imorgon är det redan helg.. igen. Och jag ska ut med Soffan på kvällen. Just nu känner jag mig inte sådär jättepartypeppad, men jag tror det hinner ändra sig till imorgon. ;)

På lördag ska jag kolla på en snowboardtävling (!) med Lina o hennes brorsa. Och sen kanske träffa Stina som är i Sthlm under några timmar, om vi lyckas få tag på varandra det vill säga, för hon har ingen svensk telefon. (Hur gjorde man innan mobiltelefonerna fanns? det är ju krångligt att måsta bestämma tid o plats långt innan) hoppas det löser sig iaf.



Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, snailmail från mormor. Det var det värsta! Så roligt :)



Hoppas ni får trevligt imorgon. Måste ju kanske inte bli superhårt? ;)



kramen damen

2009-11-19 @ 22:54:14
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej vännen! Vad härligt att du kanske ska till London! Om det blir så, och det blir jobet för mig, då får vi se till att ses. Bristol ligger bara 1 timme och 20 min med tåg från London=) Puss

2009-11-22 @ 12:42:37
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0