Lördag morgon

För det första: Jag är vaken och klockan är inte så mycket. (rätt skönt egentligen)
För det andra: Jag tvättar. (varför skulle jag annars ha stigit upp innan 8?)
För det tredje: Nu är det en vecka sen jag bloggade. (så det är väl dags)

Jag sitter i köket o försöker att inte leva om allt för mycket eftersom Therese ligger o sover och Lina halvsover (hon tvättar nämligen oxå denna sköna lördagmorgon)
Idag står tvätt, promenad och bio på schemat. Vi kan inte riktigt enas om vad vi ska se bara. Valet står mellan Julsagan, Coco - livet före chanel, Bröllopsfotografen eller Allt för min syster. 4 olika alternativ. Hur ska vi kunna välja? Har ni nåt förslag?

Hur som helst är det jättekul att ha Therese på besök. Hon kom hit i onsdags och ska stanna till på söndag. :-D



Här är en bild från vår smarriga middag i onsdags. Där får ni er även en liten tjuvtitt på köket efter jag målat om. Men bordet är fortfarande inte fixat. Det ska bli mörkbrunt.

Då var det åter dags att vandra ner till tvättstugan. Ciao!

Kommentarer
Postat av: lolinona

Jag tycker vi ser, bröllopsfotografen eller en julsaga för att få bra stämmning=) haha nu ska ja tvätta igen....

2009-11-07 @ 09:32:03
Postat av: Ida

Hmm jag har inte sett någon av dem men röstar nog ändå på julsagan ;) Jag har fått ett riktigt julil men försöker hålla i mig så gått det går...:) Ha en bra helg!

2009-11-07 @ 09:32:56
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Therese

Hmmm, jag tror nog att Coco vore väldigt mysig och inspirerande... men kan nog tänka mig att en julsaga vore kul med, har aldrig tittat på på 3D bio :)

2009-11-07 @ 11:16:15
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag röstar nästan på Julsagan, inte för att jag har nån aning om vad den handlar om. Men det lät så mysigt. Jag har börjat längta lite till julen! :)

2009-11-07 @ 11:27:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vill se alla utom Bröllopsfotografen.. Hört att Coco är toppen! Vilken blev det? VÄntar med spänning på This is it! =) Puss

2009-11-07 @ 17:26:01
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0