Bosse i kranen

Vilken trevlig kväll det blev igår. Vi var ett gäng på 7 pers hemma hos Karin o såg idol och spelade sällskapspel. Clara hade dessutom gjort en oerhört god blåbärspaj.

Vi spelade en nyare variant av TP och vårat lag vann sjukt mycket över dom andra två lagen. :P Vi lärde oss många nya saker som t.ex att delfiner aldrig sover, kan tyckas lite jobbigt enligt mig. Stackars dom!

Ikväll blir det som sagt fest. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Men jag utgår från mina nya skor och ett par örhängen som jag hittade när jag storstädade som jag inte visste att jag hade. Men skor och smycken är väl det mest vesäntliga, eeller? haha



Idag har jag försökt lära Bosse att dricka ur kranen. Gick väl sådär. Han ville mest dricka från botten ur diskhon. Det hade inte jag valt om jag var han.. Men som tur är så är jag ju inte det.
Sen har han börjat klättra i mitt skafferi. Jag har gömt undan min fina fina hustomte näst längst upp. Bosse tycker det är så himla kul att leka med den så nu har han börjat klättra dit upp för att plocka ner den. Och det får han ju inte så nu har jag flyttat den till ett annat skåp. Dit tar han sig inte. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0