Bloggtorka

Jag vet, mitt bloggande har varit rätt kasst. Har som bara inte känt för det. Och man kan ju inte tvinga fram nåt. Men nu gör jag det ändå.. För er skull...eller nåt.

Hänt sen sist?

Har målat köket... ett varv iaf. Nästa varv kommer snart vilket gör det helt klart får jag hoppas. För övrigt är lägenheten rätt kaos medan detta pågår. Alla köksmöbler står numera i hallen. Tur jag har en stor hall vill jag lova. Längtar tills jag får bort lite möbler och får in lite nytt. Ni ska få se för och efterbilder sen när allt är klart.

Sen har det nog inte hänt så mycket mer. Eller just ja, har ju inte bloggat nåt om helgen då Simon var här. Togs inte särskilt mycket bilder men jag kan ju bjuda på nån bild iaf.



Här är vi med våra nya frisyrer. Simme vart nöjd med sin frilla och jag vart väl oxå det med min, men inte helt hundra ändå. (Cissi, du gör ett mycket bättre jobb än hon jag va hos nu!) Men det kändes skönt iallafall att få håret igenomklippt. Behövdes!

Var en supermysig helg som vanligt. Vi shoppade, lagade god middag, såg film. Och på söndagen då han egentligen skulle spela match men som inte blev så fick vi biljetter av Danne Burlin att gå och se Djurgården spela istället. Och dom vann med 4-1 och Danne gjorde ett av målen. Hyfsat glad kille vi mötte efteråt. Kul för honom! :)



Här är just efter Dannes mål. Nr 5 Petter Gustavsson. Nr 27 Danne Burlin

Sen blev det dags för Simme att åka hem igen. Lika trist varje gång. Men snart ses vi igen, för inte nu till helgen men där nästa helg så kommer jag till Skellefteå. Har ett fullspäckat schema som vanligt. Men jag ska nog hinna allt. Vill ju träffa alla nya bebisar förstås. :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Tråkigt att du har blgg torka... Jag och Svantis tycker om att läsa din blogg ju!

Fredag den 9e så är hela fa,iljen i Pite, Fredriks pappa fyller 60... Typiskt! Men kanske när du ska hem det passar bättre??

Kramis

2009-10-01 @ 20:25:46
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tycker om dig med! Ser fram emot att du kommer hem snart! :D

2009-10-01 @ 22:57:45
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: jess

dom är köpta på Indiska :)

2009-10-03 @ 12:31:52
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har så snygg header nu, diggar bilden starkt!

2009-10-04 @ 12:03:36
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0