Lite sömn tack!

Jaha, så då blev man sjuk då.. Kul! Det här är precis det jag absolut inte behövde just nu. Att måsta ligga hemma o inte kunna göra nånting. Har inte ätit nåt på precis ett dygn upptäckte jag nyss, vilket är jättedumt. Men jag känner mig inte vidare hungrig o tanken på att ställa sig o laga mat känns inte vidare lockande. Dessutom måste jag till affären, för snart har lilleman slut på sin kattmat. Eller mat har han ju, men ingen som duger för honom. För han är väldigt knepig när det gäller mat. Och affären kändes extremt långt borta idag.

Hösten känns bara mer och mer deprimerande. Och jag ligger bara o grubblar på saker jag inte borde grubbla på. Skulle gärna kunna sova bort hösten o vakna på julafton. Eller åtminstone få sova till första advent. Väck mig då!

T.p.f.h! /Maya

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Halloj :)

Allt bra med dig?

Hoppas du får en bra dag!! ;D

Kraamis från mig (:

2009-10-28 @ 13:04:50
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0