Retmaja

Ni som är känsliga för blod bör inte läsa det här (fast så farligt är det inte, bara lite näsblod):

Har börjat piggna till nu. Idag tycks jag ha all energi i världen. Har påbörjat en storstädning. Men när jag stod o diskade började det klia på näsan (fattar inte varför det jämt kliar överallt när man diskar o så kan man inte klia för att man har blöta händer och om man kliar iallafall så slutar det aldrig klia för då är man blöt där man kliat) ja hur som helst, så gnuggade jag näsan rätt rejält. Och vips börjar bloder forsa. Ur båda näsorna. Var väl iofs inte så oväntat för jag brukar ha väldigt lätt för att blöda näsblod när jag är förkyld eller trött. Och jag är ju inte ett dugg rädd för blod, snarare tvärtom. Men däremot så är min syster extremt blodkänslig. Så jag tänkte att jag måste ju bara retas lite med henne, så jag tog en bild på mig med blodet o skickade till Pia och skrev:

"Ojsan, började visst blöda lite (eller massor) näsblod i båda mina näsborrar. Och nyss kom det en stor blodigel från den ena. ha en fortsatt bra dag! :)"

Hon har då inte svarat än, o det var ett tag sen jag skickade det. Så hon har väl svimmat eller nåt då. :-P

Kommentarer
Postat av: idos

Hahha din elaking! Jag vill se bilden :P

2009-10-29 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0