Blocket is the shit!

Om jag har tur nu så har jag lyckats kamma hem dessa saker. Allt finns dessutom på Lidingö. Nära och bra!



Ett runt köksbord för 200 kr som jag isf skulle måla mörkbrunt. Har länge letat efter ett runt köksbord. Ska åka dit o kika på det när tid ges. Bara ingen annan hinner före. Men som ni ju vet är jag rätt fullbokad i helgen. :-S

Måste bara på nåt sätt få ner mina Myranstolar till Stockholm.



3 vita hyllor med chromfästen, 100 kr st som jag isf skulle sätta på min oerhört tomma vägg i köket. Det har tills för en dag sen stått ett stort fult skåp där. Skulle bli mycket snyggare med dom hyllorna och så ett gäng kokböcker ovanpå.
Har skickat mail om dom men inte fått svar än.. Hyllorna kommer från ikea och där kostar dom 300 kr st så där gör jag ju ett kap..om jag får köpa dom det vill säga.

Så nu är det bara att hålla tummarna att dessa saker blir mina.

Kommentarer
Postat av: Pia

Synd att hyllorna hann försvinna! Hur går det med bordet? kram

2009-09-19 @ 12:57:48
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Ps.

Jag drömde förresten att jag hade kört bil ner till Stockholm... var inte så snål nu! Jag kör ner dina stolar bara du betalar soppa och mat! ;)

2009-09-19 @ 12:58:27
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0