En timme för tidigt!!!

Åååååh neeej!!! Jag har stigit upp en timme för tidigt och dessutom hunnit göra mig klar o var på väg att bege mig till bussen och vidare till jobbet. Skulle bara kolla om bussen gick när jag trodde den skulle gå. 05:35 stod det.. vadå 05:35 tänkte jag.. nu måste den ju ha fått sprätt. Men så kollar jag på klockan och inser att jag verkligen gått upp en timme för tidigt..

Så vad gör man? Går man o lägger sig o sover en stund eller är det lika bra att va vaken.....

Äsch jag går o lägger mig.. :-S

Kommentarer
Postat av: Ronita

haha nej vilke otur...ajja bättre stiga upp för tidigt än försova sig!

2009-09-08 @ 11:28:01
URL: http://dancinprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0