Jesper Juul, never again

Idag har jag varit på en föreläsning. Och den var så kass att jag inte ens vet vad den handlade om.
Man tänker ju att en föreläsare ska stå rakryggad och utstråla något och få folket att lyssna. Men nu var det så att denna Jesper var för det första dansk och pratade med en hel del brytning, för det andra en säck potatis och för det tredje väldigt gammal (vilket iofs inte borde ha nåt med det att göra) Och allt han sa lät bara bla bla bla öööhm, bla bla bla..

Jag räknade hur många Öööhhm han hann säga under en minut och det var hela 9 st. NIO STYCKEN! Tänk er då hur många han hinner säga under 2 timmar. En proffisionell föreläsare bör inte ens säga 9 st öööhm under en hel föreläsning. Tycker jag iallafall.

Jag har absolut inte den blekaste om vad han sa. Inte dom andra heller. Så vi stack under pausen. En och en halv timme räckte gott o väl. Somnade nästan. Lotta med. Och Joel sov garanterat.

Nej huvva vad tråkigt. Ingenting som Carina Ahrle. Henne glömmer jag aldrig. Om ni någongång får chansen att gå på en föreläsning med henne så GÖR det! Men den där Jesper, han kan ni skippa... :-S Det enda jag kommer få med mig ur hans föreläsning är just bla bla bla Öööh, bla bla...

Nej hörrni, snart tar vi helg. Och vet ni vad som händer då? Jo jag ska på kryssning. Me bruuudarna. Ska bli sååå skoj!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad hände med din braiga uppdatering?

Jag och Svante undrar dur du har det där nere :)



Kramis

2009-09-15 @ 14:49:02
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0