Rolig kompis man har :-P

Lina bara ligger i soffan och sooover i soffan. Idag är det hennes tur att va tråkmåns. Igår var det jag, för jag somnade 7 igår och sov non stop till kl 6 imorse. Men nu är det ju FREDAG, då får man väl ändå inte sova??
Satt o snackade med Simme på msn och han tyckte jag skulle rita nåt på henne. Helst i ansiktet. Men om jag ska våga visa mig med henne utanför lägenheten imorgon så tyckte jag det var bäst att låta bli. Så jag ritade på hennes fot istället. en GRIS! Och hon ryckte inte ens till. Inte heller när jag skulle fota konstverket. Sicken liten sjusovare hon är den där Lina. :P Och Bosse ligger oxå o sover nånstans.. Vad ska jag ta mig till? Skrämma Lina så hon vaknar? Hälla vatten över Bosse? Jag är öppen för förslag.



Griiis



Liiina

Vi såg iallafall Surfs up, innan hon somnade och den va bra. Söta pingviner!

Kommentarer
Postat av: Tess

haha va kul! söt gris :)

hoppas ni haft en bra helg!

KRAM

2009-09-28 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0