Från sommar till höst

Det är minsann dålig uppdatering från min sida. Har jag hamnat i nån höstdepression kanske.. Ja som vanligt så är det väl så. Men jag tror inte jag är den enda av vad jag sett på andras bloggar. Men så konstigt är det nog inte. Sommaren är över, det är mörkare, inte lika varmt, ett heeelt år till nästa sommar osv. Klart man blir lite deppig. Särskilt om man bara sitter hemma om dagarna med en förkylning som jag gör. Det är verkligen uttråkande.

Men nu ser jag iallafall några ljusglimtar i höstmörkret.

  • Simon kommer hit imorgon. Ska få några underbara dagar med mys och kärlek.

  • Att ha en kombo är inte dumt alltså. Jag och Lina spenderar våra eftermiddagar med att se sex and the city och idol.

  • JULEN! Fick en sån kraftig längtan till jul. I år SKA jag gå på Peter Jöbacks julkonsert. Om jag så ska måsta gå själv. Men jag tror att jag kanske får med mig Simon. Hoppas på det iallafall.
    (kan hända att jag just nu faktiskt sitter o lyssnar på Peter Jöbacks julskiva. Hemskt jag vet, men han är så underbar. Blir aldrig less. Fast jag har lovat mig själv att jag bara får lyssna på skivan en gång.)

  • Har hittat en inredningsdesignerutbildning som jag verkligen vill gå.

  • Längtar till jag får åka hem och träffa alla nya bebisar igen. Theo, Alfred o Svante. Theo har jag inte ens sett än.
Kul när man har saker att längta till. Tiden går så mycket fortare då.

Tänkte att jag kan bjuda på några bilder från kryssningen förra helgen.







Fruktansvärt rolig resa! 9 st tjejer som åker iväg med inställningen att ha så kul det bara går. Vi lyckades rejält bra!

Kommentarer
Postat av: Linn

Härlig med nytt inlägg, jag har också fixat det idag :)

Resan såg galet skoj ut!! Och du är såå snygg, och extra snygg när du har den där stickade ljusa tröjan!

Trevlig helg

Kramar från oss!

2009-09-18 @ 10:08:00
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0