Bounce



I helgen har jag haft besök av Lisa och i lördags var vi i Globen för att titta på Bounce's sista föreställning någonsin. Dom var sjukt grymma som vanligt.





Efter Bounce gick vi ut och käkade plankstek, Yummie! Tog oss ett glas rött och satt och pratade länge länge. Vi hade ju flera år att uppdatera varandra om. Efter käket gick vi hem till mig och tog några glas vitt och pratade ännu lite mer. SÅ kul att träffas igen! Blev en grym helg helt enkelt!

I söndags åkte hon hem. Och nu sitter jag hemma med en förkylning. Så trist, men vad gör man... :-S

Och just ja, nu var det ju väldigt längesen jag bloggade. Kan ju säga att jag nu lyckats bli sambo med Simon. Han tog sig hit med buss. Känns härligt! Men det är fortfarande ganska rörigt i lägenheten, vart ska allt rymmas? Kommer bli en hel del inhandling av nya möbler och förvaringslösningar. Sen kommer allt bli tip top! :D Jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Pia

Två riktigt taggade tjejer på bilden! :D

Härligt!



Är bara liiiiite avis på att jag inte fick följa med och se Bounce's sista show! :'(



Skulle vilja åker ner till sthlm snart o hälsa på och njuta vårväder... undrar om det finns några schyssta klippbiljetter?



kram

2010-04-30 @ 10:31:43
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Hum. Tips. Hum.

Vad vill du ha för slags tips?

2010-04-30 @ 11:22:32
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0