Påsklunch

Idag har jag varit i Stäket hos moster på påsklunch. Nästan alla var där: Moster Anita, morbror Milan, min kusin Alexandra med hennes 4 barn Noelle, Lennon, Nicole och lilla Daniella.
Det var supergott och jättetrevligt.



Här vilar Lennon och Danni maten. Danni vaktar sitt påskägg.



Alex och Rocco.



Tog den här bilden på vägen hem. Står på Lidingöbron. Så underbart fint väder det varit idag. 10 grader varmt och sol!

Annars så har det än så länge varit en lugn påsk. Har påbörjat den stora vårstädningen. Har som mål att slänga massor!

Imorgon kommer Vicke och Sebbe till stan så då blir det väl att hänga med dom. Det ryktas om fest, men hmm det vet jag inte om jag va så sugen på. Men ja, vi får se.

Förresten så kommer jag till Skellefteå nästa helg. Kommer ha rätt fullt upp, men jag tar gärna emot förslag på fler saker att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0