Lilla julafton

Idag har jag och Simon haft lilla julafton tillsammans. Anledningen till att vi har det är att vi inte orkar släpa med allt till Skellefteå.


Varken julgran eller tomte hade vi, men Buddha och en lampa funkade nästan lika bra.



Fick bl.a detta fina armband med fina berlocker på som Simon valt ut och som han vet att jag tycker om. T.ex Eiffeltornet, paket, skor, hjärtan och en liten väska. Gillar det starkt!

Just nu håller jag på packa resväskan. Imorgon bär det av med BUSS till Byske. 18.00 rullar den från Centralstation och 05.00 ska det vara framme i Byske. Känns i nuläget som att buss är ett ganska bra alternativ med tanke på hur många flyg som ställts in och hur långa förseningar det verkar vara med SJ. Däremot lär det väl säkert bli en del förseningar med bussen med, men förhoppningsvis inte alltför mycket.

Prövade just nyårsblåsan. Åtminstone tror jag det blir den jag ska ha, vilket iofs är på tiden eftersom prislappen sitter kvar sen 2 år tillbaka. Är väl dags att använda den klänningen nu känner jag.

För övrigt har min förkylning inte släppt. Hostar som aldrig förr, men ska iallafall till jobbet imorgon. Sista dagen, det ska jag väl klara av. Sen får jag vila (och hosta) på bussen den långa vägen hem.

Ja det var väl det då, för denna gång. Får se när det bloggas här näst. Förhoppningsvis innan julafton om jag finner någon tid.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hohoho, du lär ju bli poppis på bussen om du fortsätter att hosta som en tok! På plussidan - de andra resenärerna kanske flyttar o sätter sig så långt ifrån dig dom kan = du kan vräka ut dig med dina prylar o ligga raklång över ett gäng säten. Sweet! :)

2010-12-21 @ 22:35:50
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

ps.

vad är det för blåsa? och hur ska ni fira nyår? jag vill också fira nyår.. :P

2010-12-21 @ 22:36:28
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Lisa

De har jag beställt på nån barnsida på internet, kiddoz kanske, kommer inte ihåg riktigt. Om man är pysslig så går det nog att sy egna också!



God Jul på dig!

2010-12-21 @ 23:39:53
URL: http://maltelisa
Postat av: Pia

Hej. Jag visste att det var en flicka. Tycker det ser ut som en tjej också :) Hade bara lite dålig koll på tomtetermerna. Jag visste inte att hon heter Petra däremot :)

2010-12-22 @ 07:15:35
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0