My love

Idag har jag varit ganska så trött efter jobbet. Tänkte att en power nap kanske kunde hjälpa. Icke det! Blev motsatt effekt. Inte förrän NU har jag kvicknat till och orkat börja göra allt som jag skulle göra idag. Har just precis dammsugit golven och nu tänkte jag skura lite. Kanske dammtorka oxå. Mycket mer än så var det väl egentligen inte jag behöver göra. Hade tänkt handla, ta en prommis och kanske träna. Men nä, det fanns det inte ork till idag. Får ta det imorgon istället.

Och imorgon kommer han äntligen hit. Min Simon! Har inte setts sen i julas, vilket känns som evigheter sen. Och som vanligt har jag planerat för mkt saker att göra. Nästa gång får han stanna längre så man hinner med allt tycker jag.

Nu tycker jag tiden kan gå lite fortare så det snart blir imorgon. Jag vet att jag kommer få fjärilar i magen när jag ska åka och möta honom. Tänk att jag alltid får det. :)



Mina två favoriter! Bilden är tagen för ganska precis ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ha så trevligt i helgen! :)

2010-02-10 @ 23:15:01
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Karin

Hoppas ni har det mysigt i helgen vännen! =) om några timmar ska jag gå o möta Jocke också..=)

Hör av mig om lördag!

2010-02-12 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0