Peppad som få

Den här dagen har börjat bra och jag tror det kommer fortsätta under resten av dagen också. Imorse åkte Simon iväg på ett till secret mission och jag fick lite sovmorgon. Steg upp halv 10, käkade frukost o pysslade på. Sen stack jag iväg till gymmet och tränade en timme och sen handlade jag inför helgen. Idag blir det klyftpotatis och kött till middag och imorgon plankstek. Ikväll vankas det fest här på Farkosten. Några av mina kompisar och några av Simons ska komma. Blir såklart att se melodifestivalen och sen eventuell utgång.

Tyvärr blev det inte möbelmässan idag. Vi kände att det skulle bli lite för stressigt. Och den kommer ju varje år, så jag får gott och väl vänta till nästa. :)

Nu ska jag piffa o fixa lite inför kvällens festligheter.

Idag peppar vi med den här låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0