Peppen

Vilken dunderlugn helg jag haft. Sovit enormt mycket, vilket varit rätt skönt måste jag säga. Sen har det varit en sån himla snöstorm och kyla så det har inte varit lockande att gå ut.
I lördags var Karin här och vi åt plankstek. Mmm så jäkla gott! Sen dök även Sofia upp lagom till melodifestivalen. Trevligt med sällskap!

I söndags åkte jag in till stan för att fira Camilla som fyllde 25. Men pga snökaoset så var ju såklart tunnelbanan hyfsat sen. Och när den väl åkte så hoppade det på en HEL RYSK ORKESTER som spelade jättejättehögt rakt i mina ögon och hojtade och gapade samtidigt som dom drack en massa öl. Kände mig såååå svensk, som satt och tjurade och tyckte det var störande. Men faktiskt, det var inte OK! Det riktigt ringde i öronen efteråt.
Hur som helst, trevligt med en fika i goda vänners sällskap. Cafét vi var på hette Muggen, otroligt roligt namn om jag får säga det själv.

Och nu måndag, ny vecka, nya tag. Är precis hemkommen från ett combat-pass. Inte riktigt lika bra som sist, för den här instruktören va lite smått mesig.

Jag är riktigt peppad på träning nu. Känns som jag kommit igång och mer ska det bli. Tänker aldrig stanna av. Vägrar bli förkyld! Har fått mig en träningscoach också, ingen mindre än Simon. Bara som en liten pepp på vägen för att jag själv vill det. För jag tränar ju för MIG!
Jag ser mig själv liggandes på stranden i sommar och sola, snyggare än nånsin... Haha, okej nu ger jag mig. Ska inte överdriva för så här brukar det ju låta varje år. Men så kul det vore.



en av dom få bilder som togs i helgen. Här är Karin, redo att hugga in på plankan

Nu ska jag kolla OS! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Plankan ser verkligen tokgod ut! En sån kan du väl bjussa på då vi kommer ner? ;)

Eller bjussa o bjussa... men vi kanske ska laga plankor då vi kommer en av kvällarna? Vi kan ju dela kostnaden.



Härligt att höra om peppen! Jag är också peppad, men så otroligt trött hela tiden! Att jobba 50 h/v + försöka hinna se alla svenskar på OS är ingen bra kombo! :P



Och förresten... då jag är peppad så blir ALLA peppade! :D hihi



Kram på dig, sötis!

2010-02-22 @ 21:17:37
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Karin

Aww..snygg bild! =P jag var kanske inte världens roligaste sällskap i lördags..var inte piggast i världen..=( men det var ju inte så konstigt, när jag tänker efter.. Hade över 38 graders feber när ja kom hem..=S

Men sen när ja blivit frisk får du gärna komma på middag hos mig, innan det är dags för flytt! O då tycker jag minsann vi får ta en utgång också..=) kraam

2010-02-23 @ 14:18:43
URL: http://karindahlqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, häng gärna med i träningsbloggen :) Måste fixa lite träningsbilder så att jag kan göra en header också!

2010-03-01 @ 20:46:15
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0