Tomt

Ja så har man alltså förlorat sin kombo. Känns lite tomt här hemma. Speciellt i hennes lilla hörna där det nu bara står en fåtölj, en lampa och ett par skidor (!)

Särskilt tomt kändes det i natt när jag skulle sova. För när det inte fanns nån annan i lägenheten förutom mig och Bosse så blev jag helt plötsligt nästan lite mörkrädd. Tyckte mig höra konstiga ljud och Bosse vägrade komma och lägga sig i sängen, vilket ju iofs kan vara anledningen till alla ljud.

Jag som nästan aldrig brukar bli mörkrädd. Om än det bara varade nån minut eller så för sen somnade jag som en sten såklart. Och om det nu låg ett monster (eller en katt möjligtvis) under sängen så får det väl vara så då.

Allt detta för att Lina flyttat. Och vem ska jag nu se Paradise hotel-finalen med? Och alla Gossip girl-avsnitt vi har kvar.
Se där vad du ställer till med Lolli! ;)



Men det var kul så länge det varade iaf.

Nu får jag hoppas det inte dröjer aaallt för länge tills nån annan flyttar in. Simon till exempel. ;)

Förresten, imorgon kommer mammsen till Stockholm. Ser fram emot två dagar med god mat, shopping och en massa mys.


Kommentarer
Postat av: Pia

Tur att mamma kommer och sover där nån natt så du får sällskap och trygghet! :D



Det blir alltid lite extra ensamt då man är van att vara två. Men det ska nog ordna sig!



Du har ju tuffa Bossen som hjälp iaf.



Massa kramar på dig

Nu ska jag sooooova! :D

2010-02-02 @ 23:30:13
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

jasså Simpen siktar på Sthlm?! Det låter ju nice :) Gonattkram!

2010-02-02 @ 23:32:04
Postat av: Lina

Nämen va har ja ställt till med, Maya mörkrädd..???

2010-02-06 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0