Festligheter

Vilken helg alltså! Det här var precis vad jag behövde. Lite kärlek och gott sällskap.





PARTYTRICK: Vem har störst käft? Kan säga som så att jag och Lina vann!





Var verkligen en trevlig fest. Tack till alla medverkande! Några av oss gick ut sen, men var väl ingen direkt höjdare för vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Mötte upp några andra och gick och tog oss varsin drink.

Igår var jag hyffsat seg. Ont i huvudet men inte direkt illamående. Hade planerat att vi skulle käka plankstek men det blev pizza, film och godis istället och det funkade det med. idag har jag haft en del städning att ta itu med, eftersom vi inte orkade fixa bort allt igår. Gick iväg med alla flaskor igår iallafall vilket känns extremt skönt idag.

Nu har gubben åkt hem så nu känns det extra tomt här hemma. Men vi ses ju om några veckor igen så det är rätt lugnt ändå. Första helgen i mars för att vara exakt.

Såg skidåkningen idag förresten. Så grym hon är Kalla. Kunde inte sitta still i soffan där på slutet. Blir så nervös. Sen tog jag några glädjeskutt då hon vann. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0