Body combat

Men så konstigt. Jag gjorde ju ett inlägg i måndags, men det verkar inte synas på bloggen. Ser ni det? Jaja, strunt samma. Kanske att det dyker upp lite senare. Annars får jag väl göra om det då.

Hur som helst så är jag riktigt peppad på mitt body combat-pass som jag ska gå på ikväll. Jag har inte varit på ett sånt sen jag bodde i Umeå. Då gick jag och Ida varje måndag. Däremot verkar det vara få som har bokat och det känns ju lite trist. När vi tränade på Iksu var det alltid fullsmockat och dessutom jättestora salar så det rymdes riktigt mycket folk och det var så himla kul. Men men, det blir nog bra ändå. Kan tänka mig att jag kommer få rejält med träningsvärk efter detta.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så roligt med combat, var riktigt längesen jag körde det jag med. Du får skriva sen hur det var! Jag testade ett nytt pass idag som heter Dynamic training, har så sjuuukt ont i benen, redan. Kommer inte ta mig någonstans imorgon :P



Kramkram

2010-02-17 @ 19:09:05
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, känner igen det.. Ja kunde knappt gå efter förra veckans Nike Dynamic training på sats..:P fast det påminnde mig lite om gympan i skolan..så det var ju inte helt positivt! =S

2010-02-17 @ 20:53:54
Postat av: Pia

I måndags hade jag tänkt blogga men lyckades inte ens logga in på bloggen! Så de hade nog lite problem då... säkert därför ditt inlägg aldrig dök upp. Men nu syns det!



Kul m body combat. jag vill också slåss! :D

2010-02-18 @ 16:31:18
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0