Saknar er

idag saknar jag er där hemma (eller vart ni än befinner er för tillfället) lite extra mycket och tycker att alla ni ska ta erat pick och pack och flytta till mig. Kan ni inte göra det snälla söta ni?



pappa o mamma, dom allra bästa



Pia, min älskade syster och Mattis förstås



morfar o mormor, bara 90 år gamla



farbror Tommy och faster Karin, mina extraföräldrar



Simon, min kärlek. Som jag väl iofs inte behöver vänta på särskilt länge till :)



Vickan o Denise och era karlar o bebbar såklart. Saknar våra tjejkvällar :)



Therese o Lina - tänk så många recept (utan ingredienser) vi skulle kunna dela sins emellan



Theresia, Daniel o deras lilla Theo. Jag kan ställa upp som barnvakt varje dag



Cissi, Liza o Ida. Halv 8 hos mig?



Linnsan, Svantis o Fredrik. Det går att köra skoter här oxå, om än ingen annan gör det :P



Julia, du får ju iofs inte flytta hit för du ska ju bo i London ett tag till så jag hinner hälsa på, men efter det får du gärna flytta hit



Linda, du får gärna flytta hit igen. Blev liksom lite tråkigt att inte ha någon att störa sig på ordet "liksom" med ;-P Och för att inte tala om fredagsmiddagar och vin

Så ja nu vet ni mina nära o kära, vad som väntar er. Bara att pallra er hit.

Tur jag har fina vänner här oxå, så det inte blir tråkigt i väntan på att alla ni ska förflytta er hit, vilket lär ta längre än en evighet.
Ikväll kommer Karin o Sofia hit på middag och schlager. Kommer bli supergott och trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker det är smartare om du flyttar norrut, då slipper vi alla andra flytta ;) Ha en bra schlagerkväll! kramen

2010-02-20 @ 15:47:40
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stockholm är redan avklarat för min del. Men...det är en stad som jag verkligen ÄLSKAR (och saknar ibland). Men du bor ju där = jag kan hälsa på ibland och resten av tiden bor jag här i älskade Båtvik med mannen i mitt liv! :D

2010-02-20 @ 16:04:42
Postat av: Linn

:) (L)

2010-02-21 @ 13:20:18
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack det värmer =)

Jag kan verkligen förstå hur du känner, vissa dagar kunde vara så när man känner sååå långt borta!



Sällan men vissa gånger kan jag även sakna den känslan av att sakna sina närmaste, Konsigt?? Man uppskattar dem så mycket mer tror jag!

Var längesedan jag fick en god kyckligsallan och ett eller (några) glas rött på fredagkvällen! en massa jobb snack och alla liksom som smittar av sig när man bor i sthlm! haha!



Kram på dig!

2010-02-21 @ 18:02:45
Postat av: Tess

Tack vännen! Vi saknar ju dig med! Å jag hoppas att vi kan åka till Stockholm å hälsa på inom snar framtid!

KRAMAr från oss!

2010-02-21 @ 21:16:20
Postat av: Pia

Puss puss puss puss!

Självklart saknar vi alla dig också! Norrlands-smitarn! ;)



Men snart så kommer vi ju ner ett helt gäng till Stockholm! Det blir väl kul? Och så får vi försöka spara mer pengar så vi kan hälsa på oftare? Både du o jag alltså! :)



Puss o kram på dig, Lillis!

2010-02-21 @ 23:19:47
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Julia

Sötnos! :D Ja, kom mer än gärna och hälsa på! jag lovar att nästa gång jag entrar hemlandet så kommer jag förbi=) Puss och kram

2010-02-23 @ 22:27:18
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Julia

Saknar dig ockås, så klart!

2010-02-23 @ 22:28:52
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0