Mamma på besök

Det här är vad jag pysslat med på jobbet idag.



Blev smått stolt över mig själv. Men mest stolt blev jag över alla 17 4-åringar vi hade med oss. Så duktiga dom blivit om man jämför med i fjol. Allihopa ute på isen på samma gång och stapplade runt. Dom kämpade på i 2 timmar. Ramlade hela tiden, men gav ändå inte upp. Det är våra kids det!

Igår gick jag o mammsen på stan. Tittade lite i affärer och sen gick vi på Fridays och käkade middag. Fick bli chicken fajita och ett riktigt gott vin för min del.



Idag till middag gjorde jag en suveränt god kycklingsallad. Dom blir bara bättre och bättre.



Imorgon är det fredag och mamma åker hem. Jag jobbar till 17 imorn sen blir det after work.
På lördag blir det lätt melodifestivalen! Men allra helst hade jag varit i Skellefteå i helgen o firat min Vickans 25 års-dag. Fick bilder på henne o lilla Malva idag av syrran. Gud vad jag längtar efter dom allihopa!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, JAG är impad av era barn. Att kämpa på i två timmar på skriller är inte dåligt. Mina fötter hade nog trillat av av ont. Hehe. Men barn är uthålliga! :)



Så mysigt du o mamsen verkar ha haft det. God o snygg mat har ni ätit också. Jag gillar matbilder ;)



Nu är det dags för mig att sova. Varsågod för bilderna. Kramis

2010-02-04 @ 23:35:32
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Din sallad var suverän. Vacker uppläggning och väldigt god och välkryddad. En av dom bästa jag ätit! Kramar!

2010-02-06 @ 14:53:03
Postat av: Mamma

Förresten! Sallad bjöd du ju inte på! (då tänker jag alltid på alla tråkiga plastförpackningar m snabblunch). Nej, du bjöd på fantastiskt goda, välkryddade,stekta kycklinglårfilébitar med en grönsallad innehållande mixad sallad, ruccola, avokado, gula/röda körsbärstomater. Och allt det gröna blandat med pesto. Till detta fick jag oxå bröd m fikon i och en vitlöksröra (som jag gissar är youghurt o vitlök blandat). Så enkelt, snyggt upplagt och så gott!

2010-02-06 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0