15 grader inomhus!!!

Sitter och väntar på vaktmästaren. Det är så rysligt kallt i den här lägenheten så jag bad han komma o ta sig en titt. VARFÖR hamnar jag alltid i kalla lägenheter? Det är nämligen inte första gången jag behövt klaga på kylan. I hela tre tidigare lägenheter har jag behövt göra det och vad har dom gjort åt saken? INGENTING! Så nånting säger mig att det kommer vara likadant i denna. Att han kommer dumförklara mig och säga att det inte alls är kallt. Men då har han FEL! För det är askallt!

Igår mätte termometern 15 grader. Visserligen stod den i fönstret, men ändå!!! Och om nätterna sover jag i mjukisbyxor, sockar, tofflor, tjocktröja, fleecemorgonrock och täcke. Och då tycker man ju att man ska börja svettas under natten, men nää det gör jag inte. Så antingen är det mig det är fel på eller så är det lägenheten. Och om jag inte får nåt gjort så måste jag flytta! Och det lär ju inte heller va nåt alternativ, för det finns ju aldrig några lediga lägenheter.

Jaja, hoppas hoppas han kan fixa lite värme åt mig. Och hoppas han kommer SNART för jag har inte tid att sitta o vänta hur länge som helst. Måste ju tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0