Åh vackra vinter!













Åh vad det var härligt att ta en promenad idag. Och kallt!! Fast klär man sig så gör det ju inget. Fick inviga mina nya täckbyxor idag. Visste väl att dom skulle komma till användning.

Lidingö är allt bra vackert ibland. Till och med utsikten bort mot Värtahamnen som är rätt tråkig i vanliga fall. Älskar när solen skiner!

Nu blir det att slänga ihop lite käk, ta en dusch, göra sig fin o sen dra vidare hem till Ronita på födelsedagsparty. Sen bär det vidare till Vassa Eggen. Underligt namn på ett uteställe kan man tycka. :P Ska bli skoj det här! Är riktigt pepp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Under alla mina år i Sthlm var ingen vinter som den du har nu! Jag minns att en vinter kunde vi, jag o mina kompisar, roa oss med att åka pulka en kväll. Och nästa dag... som vanligt, all snö borta. Gillar faktiskt snö och kyla mer än slask och regn. Kom ihåg denna vinter med glädje!

2010-01-09 @ 18:45:45
Postat av: Pia

Verkligen fina bilder du tagit idag, syster!



Gillar nr 1,2 och den sista bäst!

Och det krokiga trädet :D

Men alla är fina.



Hoppas ni har en riktigt trevlig utekväll!



Kram

2010-01-10 @ 00:44:28
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0