Årets första semla

Som ni ser har min blogg fått en ny design. Så vad tycker ni om den nya? Det är som vanligt syrran som gjort den och det är jag tacksam för, ja för hur skulle det annars ha sett ut.. :P
Dom bilder som är i headern är från den dagen vi var i fotostudion och fotade.

Dagen har varit lugn och skön. Började med en prommis i Sticklinge med Lotta. Blev rätt lååångt. Sen gick vi till centrum och fikade årets första semla på Princess.



Semlor är inte så himla gott egentligen. Men det va iaf vaniljkräm i min, vilket gör det lite bättre.

Ikväll har jag varit och sett Snabba Cash med Ronita och Challe. Gud va bra den va. Längtar till nästa film.

Imorgon måste det nog bli en städardag tyvärr, känner inte för det men ibland så måste man bara.. Ska försöka röra mig på nåt sätt oxå. En prommis eller lite hemmaträning kanske.

Och nu tror jag nästan det är dags att sova. Vart så himla trött.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hellooooooo Sista!



Alltså, jag älskar ju verkligen semlor så jag blir lite ledsen när du skriver så där.. :'(



Jag längtar tills jag ska få en semla!



Och så längtar jag efter dig. Har funderat på möjligheterna att smita ner till sthlm en weekend typ NU men det är nog inte så realistiskt.



Sov gott!

2010-01-23 @ 22:16:30
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: idos

han ÄR min!

2010-01-24 @ 04:40:48
Postat av: Johanna

Vilken underbar design din duktiga syster har gjort till dig! Hoppas du har det bra i 08:a!

2010-01-24 @ 09:30:13
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: cloey

åh man blir så läskad när man ser att många har ätit sin första semla! :)



www.Cloey.se

2010-01-26 @ 13:17:53
URL: http://cloey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0