Vassa Eggen

Igår firade vi Ronita som fyllt 26 år med både skumpa och tårta!




Camilla, Nina, Jeoffrey, Ronita o Challe

Vi styrde kosan vidare mot Vassa Eggen.


Kim, Challe, Jeoffrey och Nina



Grannen i bordet bredvid körde på höger-vänsterstrumpor, fast enligt honom var det julstrumpor. Yeah right säger jag för jag är helt övertygad om att han inte kan höger och vänster. ;P


Linnea, Camme, jag, Kim, Challe o Emma

Det började rycka lite väl mycket i våra dansnerver och vi kunde inte sitta still. Tyvärr fanns det inget dansgolv så vi skapade ett eget.


Camilla, Linnea, Ronita o Challe


Camilla, jag, Linnea, Ronita, Challe och Emma

Vassa Eggen stängde kl 2 och några av dom andra skulle vidare till Berns. Mina fötter ville hem så jag lydde dom och det var nog lika bra för jag var ordentligt trött.

Idag vaknade jag vid 10, pigg som en mört. Och det är nog tack vare att jag inte gick till Berns. Annars hade jag nog varit ordentligt seg idag. Men istället för att vara seg har jag städat o donat i hemmet. Känns bra! Hela den här helgen har känts grym! Har känt mig så peppad på livet och allt vad det har att ge. Fast det är jag ju i vanliga fall oxå, men lite extra mycket den här helgen tror jag faktiskt. haha!

Och dessutom kommer ju Lina hem ikväll. Va kul! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder på promenaden! skulle va grymt kul att hälsa på nån gång här i vår och se vad du piffat med i lägenheten bland annat, Ta en lång promenad runt ön och sen ta en fest på kvällen... =)



Kram

2010-01-10 @ 16:31:52
URL: http://abyloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0