Heeelg! :D

Hej hopp!

Idag kommer jag med ett gladare inlägg. För nu är det helg, åååh så jag längtat!

Och vad ska man då hitta på? Jo, ikväll är det födelsedagsfirande för Sara på någon bar.. Men jag vet inte riktigt om jag ska dit eller om jag bara ska ha en chilla hemma-kväll för mig själv. Kan inte riktigt bestämma mig. Har som längtat lite efter att få va för mig själv och bara ta det lugnt. Brukar va rätt skönt på fredagar.
Ett tredje förslag är att gå hem till Lotta och kolla Let's dance med henne. Inte lätt att välja.

Imorgon skulle vi egentligen ha fest jag och några andra som jobbat med mig tidigare, eftersom Loui och Jocke sticker till Thailand. Men det blev inställt för alla kunde inte. Och istället blir det bio med Ronita o Challe. Vi ska se Snabba Cash.

Ser iallafall fram emot den här helgen.. Eller det gör man ju iofs alltid.



Tog med den här bilden för att jag ser så glad ut. Fast egentligen va jag inte så jätteglad. För i själv verket hade jag dundermycket kramp i tån.

Kommentarer
Postat av: Pia

I like it! :D

Men tror nog att du skrattar samtidigt som du ojjar dig och har ont :)

2010-01-23 @ 19:00:59
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0