Familjekväll



Idag fick jag fina blommor och presenter av mina gulliga dagisbarn. Vi hade bjudit in alla familjer på en slags avslutning på året. Barnen uppträdde och det blev utan tvekan kvällens succé. Killarna var utklädda till Kizz, med varsin gitarr och rockade på som bara den. Tjejerna var såg ut som små prinsessor och sjöng Pernilla Wahlgrens "Jag vill om du vågar". Allihopa var så duktiga och jag blev så imponerad.

Det har varit en lång dag med mycket förberedning och 4 timmar övertid. Så nu tänker jag strax krypa i säng. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så trevligt att ha en sån kväll för barn o föräldrar (o släkt i övrigt) på dagis! Det gillar jag! Kramar mammie

2010-06-09 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0