Peppen när den är som bäst

Har egentligen massor att göra och borde inte sitta här. Men nu gör jag det ändå.

Mycket som ska fixas. Simon fyller år imorgon så jag måste baka och slå in presenter och fixa lite saker. Sen flyger jag ju dessutom hem imorgonkväll så jag måste packa. Och tidsoptimist som jag är tror jag att jag trots allt detta har tid att sitta här. Hah!!

Här är en bild från i söndags då jag och Simon var på Grönan.



Just nu är jag överpeppad på allting. Inför morgondagen med födelsedagsfirande, hemresa och kärt återseende av familj o vänner. Sen torsdag då det återigen är dags för Lanternanpremiär med vinbrännboll och grillfest innan. Och på fredag midsommar förstås som kommer firas i goda vänners sällskap hemma hos Vickan o Nicke. Ser grymt fram emot den här helgen. Sen är det bara en veckas jobb kvar och efter det FYRA veckors semester. Love it!

Vad ska alla ni göra till midsommar?

Kommentarer
Postat av: Pia

PEPPEN PEPPEN PEPPEN!

Jag och också pepp! PIA PEPP! :D



Ska bli såååå himla kul att ses imorgon och övernatta i lillstugan tillsammans. Funderar faktiskt på att kompa ut mina arbetstimmar på torsdag.



Då kan vi åka in till stan och handla vin, mat till grillning och kanske nån liten klädtrasa och bara vara ute o njuta hela dan i stället. Vad tror du om det? :)



Och behöver jag säga hur PEPP jag är på Lanternanpremiär? :D Brännboll, grill, chill, party och LANTERNAN! Kan inte bli annat än bra! Mycket bra!



Längtar!



Vi ses snaaart!



Kram

2010-06-22 @ 19:33:22
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tycker absolut att Pia Pepp ska ta kompledigt på torsdag!

2010-06-22 @ 20:03:12
Postat av: Linn

Klart vi ses på torsdag :D



PÅ midsommar blir det stugan, halsön. Vara med syster och dreas gäng :)

2010-06-22 @ 22:45:25
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0