Magsjuka

Mina senaste dygn hade ju kunnat vara roligare om man säger så. I måndagskväll började jag må illa. Trodde att det skulle gå över, men det gjorde det inte. Gick o la mig men blev till slut tvungen rusa till toan. Och så höll det på 1 gång i timmen resten av den natten. Magsjuka med andra ord. Tog ett beslut att sova på soffan så Simon skulle slippa störas. Igår behövde jag iallafall inte kräkas något mer, men kände mig helt slut vilket resulterade i att jag sov bort hela dagen. Och det gjorde jag visst idag med. Kl 2 vaknade jag. Känner mig bättre idag men ändå inga som helst krafter. Har lyckats äta blåbärsoppa och en macka iaf. Sen när Simon kommer hem från jobbet ska jag se till att få i mig nån middag så att jag blir bättre snart och kan jobba imorgon.

Nu till något roligare, nämnligen helgen som var.

I fredags blev det lugn hemmakväll med Simon. Vi beställde hem Sushi (som jag ju faktiskt lärt mig äta nu) och såg på tv hela kvällen.

I lördags gick jag på bio med Ronita och såg Sex and the city 2. Oj så jag längtat efter den filmen och ja den var ju såklart bra. Sen gick vi på Tgi Friday och käkade och beställde drinkar.

 

I söndags storstädade jag och Simon. Känns äntligen som att vi börjar få ordning och reda här hemma. Det är inte lätt när två lägenheter ska bli till en. Man har på tok för mycket grejer.

På kvällen bjöd vi över Micke Berggren som var i Sthlm över helgen och hans kompis John på tacos. Kul att äntligen kunna ha besök.

Och nästnästa helg får vi oxå besök. Av min favvosyrra Pia. Och sen kommer mamma hit på måndag. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ska bli så kul att komma o hälsa på och se hur ni har det nu! :)



Vi ses SNART! Bara en vecka kvar typ :)



kramis

2010-06-02 @ 22:25:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ska bli jättespännande att hälsa på hos Burman och Eriksson!

Kramar

2010-06-02 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0