Hipp hipp!

Igår var det en speciell dag för då fyllde Simon år. Jag hade köpt ett våffeljärn till honom så jag ställde klockan på kvart i 6 på morgonen för att hinna uppvakta honom på sängen med nygräddade våfflor och presenter. Tror det uppskattades.



GRATTIS gubben! Vi ses på midsommar!

Igår kväll tog jag flyget till Skellefteå och möttes direkt av myggen. Första myggbettet för i år landade mitt på skallen. Jag och Pia sov i Lillstugan på mamma o pappas gård, mysigt men ganska kallt (och myggigt förstås).

Ikväll blir det vinbrännboll, grillfest och LANTERNANPREMIÄR. Ett helt år har vi fått vänta och längta men nu är det äntligen dags. Kunde knappast vara mer peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0