Gillar/gillar inte

Gillar just nu:

* Att vara sambo. Känns så kul att ha någon att dela vardagslivet med.

* Mina nya glas, grytunderlägg och bricka från Sagaform. Så somrigt och fräscht!

     


* Att vi håller på sälja en massa möbler så att vi kan köpa nytt.

* Att sommaren närmar sig med stormsteg. Livet känns så lätt helt plötsligt :)


Gillar inte just nu:

* Att jag spillt coca cola på min dator så tangentbordet slutat fungera och måste nu använda mig av Simons dator, vilket är synd för jag tycker ju så mycket om min dator. En klant är vad jag är! 

* Att min telefon tappat allt ljud vilket gör att jag missar när folk ringer.

* Att jag inte har obegränsat med pengar så jag kan köpa och göra allt som jag skulle vilja ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag gillar verkligen dina nya glas osv. Superfina och fräscha! :) (lite smått avis i tysthet)



Låter najs att sälja möbler osv. Har du tur kanske pengarna räcker till en ny mobil också? :O



Datorn kanske går lämna in på lagning? Tvättning? Inte alls roligt ju...



Pussis o kramis,

me misses youuu

2010-05-05 @ 17:59:21
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gillar oxå era nya, snygga glas, bricka o underlägg. Och mitt tips till laptopen: Köp ett externt tangentbord! När man har den hemma och inte bär omkring med den på jobb o så, är det en fullt godtagbar lösning!. Kram

2010-05-05 @ 20:26:51
Postat av: Ida

Snyggt shoppat :) Låter som att livet leker riktigt bra, vad roligt! Hoppas det löser sig med mobilen och datan också! Kram

2010-05-05 @ 20:43:51
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0