Sommarplaner

Är sååå laddad inför sommaren. Har precis bokat flyg till midsommar. Kommer hinna med både Lanternanpremiären och ett hejdundrandes midsommarfirande innan det är dags att åka tillbaka till Stockholm för att jobba den sista veckan. Sen kommer jag vara i Skellefteå hela 4 veckor.

Pratade precis med sötaste Liza och vi kommer som vanligt styra upp midsommar till det bästa tänkbara. Kommer bli grymt!



En bild på Liza från förra midsommaren.

Ikväll blir det att åka in till stan för att se Sex and the city 2 med Ronita. Hoppas den är bra!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ska bli superroligt att ses så mkt!



Först jag till sthlm, sen du hem och sen du hem igen. Blir toppen!



kramis

2010-05-29 @ 21:46:55
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa men jag är ju också så pepp Maya!!!! jag kan inte förstå att vi börjar planera i tid och att jag inte jobbar!!!ojojoj, jag är snart övertaggad redan=) har du läst på FB ang om vi ska vara lite äventyrliga i år??=)pusss

2010-06-01 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0