Sjuk

Jahapp, så har man gått och blivit förkyld. Kände av halsen redan i lördags så jag beslöt därför att vara hemma och vila istället för att gå på fest. På söndagen kände jag ingenting, men sen likadant med halsen igår. Och idag är det halsont, snuva och lite feber som gäller. Typiskt att det var just på min öppningsdag, så jag blev ändå tvungen stiga upp halv 6 och åka till jobbet. Men så fort nästa personal dök upp kunde jag ta bussen hem och krypa ner i sängen igen.

Och oj vad jag har sovit. Vaknade inte förrän halv 2!!! Och då var det full snöstorm utanför mitt fönster. Lite otäckt när man ser dom stora tallarna stå och vaja utanför ens fönster. Hoppas dom har rejäla rötter.

Simon var gullig som kom hem med julmust och micromat till mig innan han själv skulle iväg på After work. Julmust är kanske det bästa som finns!

Däremot känner jag mig redan rastlös och hoppas att denna förkylning går över snabbt som bara den.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0