Storm

Kaos i Stockholm! Det är SNÖSTORM! till och med klass 2-varning. Man måste gå dubbelvikt när man är ute och se upp för fallande träd och grenar. (har redan sett ett träd som ligger på cykelvägen här utanför och det ligger stora grenar lite varstans) Flygen är inställda och jag kan bara tänka mig hur det ser ut i trafiken. På flera ställen i staden har elen slutat fungera. Så ja, KAOS är vad det är.



dålig bild, men det här är iaf utanför mitt fönster och högarna är stora grenar. Så det gäller att hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser nästan lite juligt ut! Men jag vet, skenet kan bedra och det kan vara riktigt otäckt huskigt när det är sånt där väder i Sthlm.

Tycker det var lite kul det där med busschaffisen!

2010-11-09 @ 21:04:15
Postat av: Pia

Vaddå med busschaffisen?!! Hallå? Det står det inget om i blogginlägget! Taskigt att göra oss andra nyfikna på det där viset :P



Ojoj, här i schtaan har vi idag klass 1-varing, vilket tydligen är mindre farligt än klass 2. Men massor med snö kommer det iaf. Inte så roligt att vara ute o tuta o köra med bilen.



kramis

ps. kommer du hem snart? du får bo hos mig ;)

2010-11-10 @ 13:42:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

ps 2.

bloggdesignen?!

2010-11-10 @ 13:42:38
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0