Magsjuk

Eftersom det blev en två dagars fest förra helgen, blev den här helgen extremt lugn. I fredags gick jag och Simon ut och käkade på Kouzina, en grekisk restaurang. Jag åt bifteki och Simon åt Souvlaki. Riktigt gott!

I lördags var det seriepremiär för Andrea Doria (Simons lag) och det blev vinst med 5-3.
På kvällen gjorde jag absolut ingenting, bara tog det lugnt och tur var väl det för på natten började jag må riktigt illa. Blev en minst sagt otrevlig söndag med magsjuka och 38 graders feber.

Idag har jag varken feber eller kräks, men känner att kroppen är tom på både energi och mat. Kommer vara hemma imorgon med, så det blir en minst sagt kort jobbvecka denna vecka. Onsdag, torsdag sen bär det av med kvasten till "Blåkulla" där det vankas god påskmat, uteaktiviteter och fest med familj och vänner. Finns det kvar is och snö så man kan köra skoter?


Kommentarer
Postat av: Pia

Så söt du är på din kvast! :)

Det blir kul då du flugit upp hit så vi får ses!



Skulle du komma fredag? Ses vi nåt före lördag? Ska vi samåka till Båtvik?



Det har tinat en hel del här inne i stan, vet inte hur det finns med snö och is vid kusten, men pappa har ju redan dragit ut rango till udden :)



Längtar tills du kommer, systersöt!

2011-04-19 @ 13:50:29
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0