2 dagar, 3 timmar och 44 minuter innan det bär iväg

Försöker pränta in i skallen att vi snart kommer ligga och glassa på nån härlig strand i ett otroligt varmt land. Men det är inte lätt att begripa, särskilt inte när man tittar ut genom fönstret och ser en massa SNÖ! Så nej jag förstår inte.

Håller på städa, packa och förbereda nu. Hoppas jag inte glömt nåt viktigt. Pass, biljett, försäkringspapper, pengar, medicin, solskyddsfaktor, bikinisar, kamera... vad mer kan man behöva?



Här är alla bikinisar. Tror nog jag klarar mig med dom. :P Väldigt färgglatt (rosa) om jag får säga det själv..

Måste berätta en grej från igår när vi var på Åhléns och letade böcker.
I kassan står det en kille med downs syndrom som försöker köpa en cd-skiva och hade skramlat ihop alla sina pengar och lagt dom på disken. Då säger killen i kassan att pengarna inte räcker, men kunden förstår inte vilket gör att killen upprepar det flera gånger och lägger till "det saknas tre kronor". Stackars killen stod bara där och begrep ingenting.

Herre gud, skäms människa! TRE kronor billigare hade han väl kunnat få köpa cd-skivan för. Alla i närheten hörde dessutom detta och till slut kommer det fram en dam och lägger fram 3 kronor. BRA gjort! Om inte hon hade gjort det så hade jag..

Killen i kassan såg ut att skämmas.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj så många du ska ha med dig:D

2011-01-30 @ 18:59:19
Postat av: Pia

Hehe, ser ut att var ungefär en trosa per dag där? :D



Tur att bikinisar iaf inte tar så stor plats.



Spännande. Tänk att ni far IMORGON!!!



Kramis

2011-01-31 @ 09:07:12
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0