Härliga lediga torsdag

Startade dagen med ett core-pass. Hur kul och peppande som helst för instruktören var grym! Imorgon ska jag på ett annat av hennes pass.

När jag kom hem efter att ha yrat runt i snöovädret gjorde jag en supersmarrig kycklingsallad till mig och Simon.

 

Till middag blev det klyftpotatis o grönsaker i ugnen och till det kött och bea-sås. Smaskens! (glömde fota däremot)
Sen har vi suttit i soffan resten av kvällen och sett film. Så skönt det är att vara ledig en torsdag.

Imorgonkväll blir det födelsedagsmiddag och party för Ronita! Pepp pepp! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser väldigt fräscht och gott ut. Och det är den säkerligen, för du kan verkligen göra god kycklingsallad. Tänker på den vi fick, när vi hälsade på dej första gången sen du flyttat till Farkosten. Mums!

2011-01-07 @ 11:15:20
Postat av: Simpa

God var den!

2011-01-07 @ 15:16:00
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

Ser gott och snyggt ut!

2011-01-07 @ 23:02:01
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0