Kvällen före

Okej, nu tycks allt vara packat o klart. Så då är det väl bäst att ta lite sömn på det hela, med betoning på lite eftersom jag ska upp 5.30 för jag öppnar imorgon. Tur det blir en kort jobbdag och att det sen bär iväg till varmare breddgrader. Lääängtar sååå in i baljan!

Det är HÄR ni kommer kunna följa vår resa. ifall länken inte fungerar så kan ni själva gå in på www.resdagboken.se och söka efter MayaB under resenärer så kommer ni förhoppningsvis att hitta mig.

Ni som vill kan skriva upp er på maillistan (om jag inte redan gjort det) så kommer det plinga till i mailboxen varje gång vi uppdaterat vår resa med dagboksinlägg eller bilder. Om det känns alltför krångligt så kan ni skriva er mail i kommentarfältet antingen här eller på resdagboken så fixar jag det istället. :)

PUSS O KRAM på er allihopa så ses vi snart!


Kommentarer
Postat av: Pia

Iiiiih, så spännande! Hoppas verkligen det blir en toppenresa. Kram!

2011-02-01 @ 08:06:21
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0