Dansa min docka medan du är unger...

...när du blitt gammal, blir du så tunger.

Igår var jag och tog en modern/nutida dansklass på balettakademin. Och det var såå roligt! (förutom att det var för mycket folk så man knappt såg nåt och inte kunde ta ut rörelserna ordentligt) Dans är som att äta godis. Har man tagit en vill man ta fler. Men till skillnad från godis så är dans väldigt dyrt så just nu har jag faktiskt inte råd. Tur dom har öppet hus på danscenter nästa torsdag så jag kan ta fler klasser. Gratis är gott!

Idag har jag en träningsvärk som inte är att leka med. Särskilt lår, rumpa och armar. Kan vara en kombo från dansen igår och gymmer i tisdags.


Lägger in en bild från Vårföreställningen 2006. "Kill Bill"

Snart helg igen hörrni. Och vad händer då? ja inte vet jag. Vet bara att jag inte ska spendera så mycket pengar och inte dricka alkohol och äta onyttigheter (pga resan som inte är alltför långt bort)
Sen vet jag att jag inte får ha några planer på söndag efter kl.14 till 16. Vet inte vad som händer då, det vet bara Simon. Spännande! Men jag fick tydligen inte ha för höga förväntningar, så vi får väl se vad som väntar.

Till sist men absolut inte minst, GRATTIS underbara mamma som fyller år idag!
Kan som vanligt inte gratta henne live, men på onsdag ses vi ju.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade Mayan! Ska bli kul att träffas! Och killen på fotot är MYCKET större numera, och han har faktiskt legat så där hos mej ikväll. Mys-Bosse! Just nu sitter han utanför köksfönstret NÄÄÄÄÄ, han drar sina klor efter fönstret OCH det låter som iiiiiiichh. Som i skolan, svarta tavlan! Måste släppa in honom. Natti!

2011-01-13 @ 22:07:43
Postat av: Ida

Hoppas ni får en mysig helg! Jag önskar du kunde vara med och fira min examen imorrn! Du får shaka lite i vardagsrummet så är du ju nästan med :) puss

2011-01-14 @ 21:58:22
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0