En vecka kvar

Alltså det här med linser, vilket helvete det är!! Håller precis på att skaffa nämligen. Till ena ögat för det andra är det så pass lite synfel på att dom inte tyckte det behövdes. Vilken jag kan känna är en jädrans tur för OJ så jag har stampat i golvet, gråtit (runnit från ögat iaf) och svurit. Idag är första gången jag provat att sätta i och ta ur en lins.. Och jag höll knappt på att få ut den.. AJ AJ AJ vad det svider i mitt öga. Höll på i över en timme med tips från coachen (Simme) som nog tyckte jag var lite mesig. :P

Men nej, usch för linser. Vette tusan om jag vill försöka igen eller om jag ska måsta dras med glasögon hela den kommande resan... Gaaah! Mitt tålamod existerar inte i dessa lägen. Och om jag hade kunnat kasta linsen i golvet hade jag gjort det, men det gick ju inte för den satt ju som fastklistrad i mitt stackars högeröga.

LINSHELVETE!



Ja, det var det.. Nu till nåt annat. Har varit in på Resdagboken och skrivit ett inför resan-inlägg. Tror det får bli genom resdagboken ni får följa min resa nämligen. Vill gärna ha mina resor samlade på ett o samma ställe. Men man vet aldrig, kanske även dyker upp nåt här.
Däremot tänker jag ju knappast slösa bort resan på att sitta framför en dator. Det kan ni glömma! Men nåt inlägg lär det bli..
Så håll utkik på min resdagbok. Om länken inte funkar så kan ni alltid söka upp mig där. MayaB heter jag där.
Säg till om det är någon som vill att jag lägger upp er på maillistan, så ni får ett mail så fort jag uppdaterat något. :)

En vecka kvar, sen bär det av.. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hehe, linser :)

Kanske börjar du snart ångra att du önskat dig glasögon=dålig syn=linser då man inte vill ha glasögon på sig.



Tycker du ska fortsätta öva för det går bättre o bättre. Men kanske har du lite torra ögon? Du kanske ska ha en annan typ av lins?



Hoppas det går bättre imorgon iaf!



Kram

2011-01-25 @ 23:20:38
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ronita

Du, jag hade precis ett helvete när jag skaffade linser. Jag var tvugen att stiga upp typ kl 06 när jag gick skola för att få in dom satans linserna.

Mina ögon var röda och det sved som tusan, man satt dom fel väg och sånt...

Det tar ett tag innan man fattar hur man gör, ha tålmod! You can make ut! :)För när du kan det så är det hur lätt som helst!

2011-01-26 @ 09:42:11
URL: http://dancinprincess.wordpress.com
Postat av: Mamma

Håller med dom andra! Det är ett helvete som går över, fast man inte tror det när det är som värst. Och jag tror jag känner min Maya och att du är arg från tårna och upp till hårfästet. Typ nästan stå och stampa fort, fort. :D

2011-01-28 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0