Ronitas B-day party

Igår firade vi Ronita som fyllde 27 år. Först träffades jag, Ronita, Camilla o Challe för att käka på Reisen bar. Jag åt en clubhouse sandwich som var riktigt smarrig.
Vi stanna på Reisen hela kvällen och lite senare dök även många andra upp som ville fira födelsedagsbarnet.
Det blev en härlig kväll med många skratt och grym musik.


Födelsedagsbarnet Ronita står och taggar till tusen i baren.


Camilla på andra sidan bordet och min gigantiska supersmarriga clubhouse sandwich


Camilla, Challe...och?


Ronita o jag med varsin jordgubbsdrink


En del av gänget


Olle, Linnea o Sara


Camilla o jag

En riktigt rolig kväll. Det här får vi göra om :)

Kommentarer
Postat av: Ronita

Tjejen brevid cam och challe är Louise :)

Tack för en mycket kul kväll!! Tack för presenten.

Kram!

2011-01-08 @ 17:01:32
URL: http://dancinprincess.wordpress.com
Postat av: Pia

Ser ut som en riktigt trevlig kväll! Kul med ett bildinlägg! Kram

2011-01-08 @ 19:56:30
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0