30-åringen

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SIMON SOM I TORSDAGS FYLLDE 30 ÅR!



Idag hade vi ett litet födelsedagsfika för Simon. Jag hade bakat en daimtårta dagen till ära (som förhoppningsvis blev lika bra som den Simons mamma brukar göra).

 



Smaskens!

Imorgon blir det Allsång på Skansen med Ida. Helt passande, men jag har av en händelse råkat sno ett sånghäfte från Åhlens. Jag trodde faktiskt dom var gratis, missade bara den lilla skylten där det stod 79 kr. Oops! Pinsamt men nu har vi iaf ett häfte så vi kan följa med och sjunga ut ordentligt imorgon. Håll utkik i tv-rutan.

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hehehe, jag fullkomligen älskar att du stal ett häfte. Fniss! :D (eftersom det var av misstag)



Hoppas Simon gillade sin tårta. Den såg god ut! :*

2011-06-28 @ 05:19:05
URL: http://piapepp.wordpress.com
Postat av: Faster Karin via mamma

Är det en tårtbit, eller HELA tårtan som Simon smaskar på? :D

2011-06-28 @ 22:48:12
Postat av: Maya

Pia - det var helt värt att sno ett häfte. För oj vad vi hade nytta av det. Nästan så jag kunde gotta mig lite extra varje gång det gick förbi någon som ville sälja häften ikväll när vi var på Allsången. Och nej, inget dåligt samvete eftersom det inte var med flit. Så nej, jag tänker inte lämna igen häftet. :P



Faster Karin - hehe, nej det är bara en bit. En ganska stor bit iofs, det är biten som blev över när främmandet hade gått hem.

2011-06-28 @ 23:14:41
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0